Ingen bebis...

Inatt heller
Men fem pojkar i huset och en alldeles vuxen och bedårande dotter.
Din minsta får väl knövla på så länge därinne. Jag vet nog att jag kommer att vinna kampen- ut kommer hon.
Hampus VET att det bli imorgon.

Idag:
Arbeta lite med studierna
Ett besök på studentbibliotek och barnavdelningen (då blir pojkarna glada)
Pyssla om E som har ont i tån.
Tvätta en ovarell- hur kan man göra vita detaljer på barnkläder
Sy ihop byxor- Hampus har haft sönder två par denna vecka!!!
Köpa pojkarna varsin lagom- stor tröja och byxa- här råder brist...
Köpa en kalle anka pocket till Lukas som nu läst sig igenom två dylika och är mycket läs-sugen.
Skjutsa och lämna densamme L till en kompis för lek.

VÄNTA på bebisen
Sticka en mössa för att få tiden att gå..
Är det något kvar av dagen sedan?
"Buffy the Vampire Slayer"
Vänta på Nike som kommer då hon jobbat klart- ikväll: Buffy och vampyrerna. En av de bästa serierna i världen.
JAg måste ha,- äga- jag blir plötsligt lysten på att äga serien själv...

Hampus väntar bara på bebisen och Nike.

Lite skäll på storken:
Jag undrar vad faan stoken håller på med- har han inte tagit datakörkortet på 80- talet eller glömt köpa GPS? Koko- ta och kolla i en kartbok då istället- om du känner dig mer kompetent att hitta oss då. Allt är inte data och internet och huvudsaken är att du når målet. Inte att du låtsas kunna mer än du kan om datorer. Sköt ditt du så sköter vi vårt!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0