Mamman och den vilda bebin...

Liv är en hejare på att balansera. Mitt hjärta har börjat vänja sig nu och jag vet att hon klarar det. Ändå kan jag ju ha invändningar, när hon drar igång. För-sikt-tigt Liv!!! Och hon bara leer stort.

Såhär såg det ut i Livs respektive mitt huvud (tror jag) under detta skeende:
Bild 1: Hon står alltså på ladugården och balanserar....för att komma högre upp då hon lagar mat? Liv kliver ner och lyfter undan ladugården, jag tänkte " nu har hon provat att balansera så nu är det lugnt, nu ställer hon sig på golvet eftersom hon flyttar undan ladugården"
Bild 2: Liv tänkte: Det blev lite för högt med ladugården, jag ställer mig på hundburen istället, mer sport så...!'" Sedan klättrar hon ner...pust tänker jag" nu ställer hon sig framför spisen och kokar mat- där det finns plats och är meningen att man kan stå"
Bild 3: Men Liv tänkte " mobilen...asså..." Den ligger här i ugnen" Den hämtar jag....
Bild 4: Upp igen, men ställer boxen närmare intill spisen...så slipper hon halka bakåt. (praktiskt tjej...)
Sedan är det bara att sätta igång och prata i telefon och laga mat, i lagom höjd tycker Liv.

VEM har hon lärt sig dena multitasking av?



Kommentarer
Postat av: Eric

Asssåå, så där gör hon inte de dagar jag är hemma med henne.

Så ofta.

2009-10-02 @ 16:01:18
Postat av: birgitta

Åh vad söt ditt kära Liv är.

Har glömt bort hur söta de småliven är, mina är stora nu o vill inte vara med på bild...

Kram o må bäst

2009-10-03 @ 22:33:22
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Speja

Vad månde bliva av denna balanskonstnär? Lindanserska? Bergsklättrare? Eller bara en duktig tjej att balansera i livets tillvaro ;)

Ha det fint!

Speja

2009-10-05 @ 10:12:19
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Alba

Hi hi... jag tycker att hon är lik sin mor...



2009-10-06 @ 07:29:32
URL: http://absolutalba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0