Vägledning idag..

Jag hade lust att ta Lillan med mig och åka till stugan...bara hon och jag. En timeout om man så vill. Men så blir det inte. Tro vad dagens vägledning säger mig:

Min lyckokaka för dagen:

You can never get enough of what you don't really need!

Min runa för dagen:
Lagu - Vattenrunan

Intuitiv kunskap. Du hittar din inre rytm. Det är en period av ökad kreativitet och din fantasi har aldrig varit så flödande. Se så bra det går när du inte ifrågasätter dina talanger! En resa över vatten.

Runan råder:
Ibland kan kreativiteten fastna. Ta det bara lugnt och följd med flödet som du hittar i vattnet och vinden. Ha tålamod för det kommer att släppa igen.


Fyra i SvärdDagen tarotkort:
Fyra svärd

Du har klarat dig helskinnad genom en slitsam period, men nu är du trött och sliten. Dra dig tillbaka från världen och vila ett tag. Att få distans till det hela ger dig bättre perspektiv och en time-out är bra för din hälsa. Du behöver lite tid för att komma i fysisk och känslomässig balans igen.





Kommentarer
Postat av: marie

du får planera resan till stugan en annan dag, så har du något att se fram emot.

livet är så man får inte allt man vill =)

2009-05-18 @ 12:58:30
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Eva

"Hitta egen rytm" och "Dra dig tillbaka"... Hmm, du kanske behöver åka bort på någon form av retreat :-)

Själv skulle jag tycka det vore toppen bara att sitta ensam ute i en stuga på landet en vecka.

kram,

Eva

2009-05-18 @ 13:53:57
URL: http://spok.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

japp jag har ändrat texten själv så den är större

2009-05-18 @ 16:13:32
URL: http://dreamscapes.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Usch, det där lät plågsamt, det med munnen.

Tur att någon till sist lyssnade på dig. Men egentligen borde det ju vara en självklarhet, att läkare lyssnar och vill hjälpa...

ang tracken. Jag har ett hål in i halsen, in i luftstrupen alltså eftersom jag för snart tre år sedan fick någon slags kramp i halsen och blev medvetslös. Jag fick ingen luft. Nu har jag alltså detta hål och tracken är ett rör eller vad man ska säga som sitter i hålet för att det inte ska gå igen. Längst ut på röret, det som är utanför kroppen vill säga sitter det en rund grej som kallas för talventil. Den håller emot så att luften kommer upp till stämmbanden, så jag kan prata....

Ingen bra beskrivning kanske men du får fråga mer om du inte förstod vad jag menar. :)

De håller iaf på att utreda om de kan hjälpa mig så jag ev får ta bort den. Var ner till Lund för snart precis en månad sedan för operation men den misslyckades tyvärr eftersom de inte kom ner med lasermaskinen. Nu väntar jag på en ny op.

Var rädd om dig.

2009-05-18 @ 16:35:30
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Micke

Önskar dej en skön o lugn måndags kväll.

Må väl.

2009-05-18 @ 17:34:18
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0