Hjälp!!! Jag har fått en award...

Jag har fått en sådandär award och jag blir glad men förvirrad. Hur uppför man sig och varför och...Härnedan är mina helt ärliga tankar och känslor, och jag hoppas att jag inte nu - ännu en gång - är för ärlig- eller tydlig -eller otydlig -
Herregud så nojig jag blir!

OK...lugn på tåget..Först och främst:
Tack snälla snälla Gladana för den fina utmärkelsen och framförallt berörde dina ord mig, att du uppskattar att jag finns här och där, i bloggosfären. Tack, allra ödmjukast! JAg blir generad och....glad...

Såhär skrev jag till Gladana:

Tack rara du, men jag skojar inte när jag säger att jag är socialt inkompetent ibland och översocial ibland och alltid vill förstå alltings mening. Jag förstår att det innebär att du uppskattar mig och tack, det är mycket och högst och sant ömsesidigt. Det var mycket rara ord du skrev jag känner mig betydelsefull och det är skönt! Nu ska fundera på vad detta kan innebära. Kram, från en överanalyserande och förståelseorienterad-i-överkant brud...

Såhär såg awarden ut...


Och nu har jag ingen aning om hur jag vill eller borde göra...
PUSS på er alla underbara bloggisar!


Kommentarer
Postat av: Eric

Grattis till en välförtjänt belöning!



Jag undrar bara vad det betyder, "Kreativ Blogger Award". Kreativ är ett tyskt ord, om jag inte missminner mig. Award är ett engelskt. Kanske Blogger är ett svenskt!?

I så fall tycker jag att namnet på utmärkelsen i sig är riktigt kreativ!



James Joyce var dock värre i sin "Finnegans Wake". Där förekommer sextitalet språk. Dock är den mycket längre.

Långsökt för att leda fram till den länk jag bifogar eller hur!?

2009-01-18 @ 20:37:12
URL: http://web.telia.com/~u66017486/ph124.html
Postat av: Katrin

Behöver väl inte analyseras så mycket... tänk enkelt! Säg tack och njut av att nån tycker att din blogg är intressant!

2009-01-31 @ 00:22:10
URL: http://katrinkarlstrom.blogspot.com/.m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0