Alvedon i mina drömmar

Efter två dagar med 40+ feber, hallucinationer, huvudvärk och hosta har nu Lukas återhämtat sig. Hampus blev också sjuk. Idag sjuknade jag själv i, eller igårkväll. H fick vara hos sin pappa och L hos mig, ibland är det faktiskt fördelar med att bo åtskilda. Men nu är jag riktigt däckad. Petade i mig alvedon imorse, satte mig isoffan för att invänta effekten. Men Liv på magen och tittande på teletubbies. Jag var så yr att jag inte ville bära henne till skötbordet förrän jag kommit till sans. Idag skjutsade jag Lukas till sin pappa, det var som att sprigna maraton.

Liv är pigg och glad, vilket jag är mycket tacksam för. Och min fina Lukas, han strök mig på ryggen och sade "Idag är det nog abra jag som kan skotta snö" Det har kommit mängder och ungen tänker gå ut och skotta eftersom jag verkar för sjuk. HAn är så omtänksam och hjälpsam. Äslkade barn.

Nu; dyker jag ner i soffan och håller koll med ett öga på Liv. Återkommer och svarar på kommentarer när näsan åter är ovan vattenytan.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilket litet charmtroll ;-) Fin blogg!!

2009-01-26 @ 11:22:37
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0