Vilket vad!!??

Om man satsar pengar på att jorden går under  fredagen den 13 februari vinner 130.210 gånger pengarna, enligt Ladbrokes. Detta förmedlar Rapport- Svt.

Återstår att leta åt Midgårdsormen och locka den med ett äpple, så den släpper taget om sin svans. Ni i lustgården var det ju ormen som förledde Eva...och nu tänkte jag ge igen. Jag är ju en sorts Eva! Jag trodde (felaktigt) att när midgårdsormen släpper svansen- då är Ragnarök här: jordens undergång.

Dessutom blir jag ju rik på kuppen!
Om jag satsar en tusenlapp...så vinner jag 1 miljon 302 100 kronor!!
VAR ska man hämta ut vinsten????

Nu till ursäkten, det blir inget vad för mig:
Men det om midgårdsormen är fel, det är istället den trehövdade Fenrisulven jag måste släppa fri. Jag är lite rädd för hundar och den tycker nog inte om äpplen, så detta vad får jag nog lägga på is till ett annat år!

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bjud mej, en god bloggläsare, på jorden runt sen!

2009-02-13 @ 14:28:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Helena

En fråga: Vad ska man ha pengar till om jorden går under? Jag bara undrar.



Snygg sandkonst. Tänka att kunna bygga något sådant.

Jag hade nog blandat cement i min sand för jag hade blivit olycklig när vattnet stiger på kvällen.

Ha en skön fredag. Nu ska här lagas krispig kyckling med bakpotatis.

Kram, Helena.

2009-02-13 @ 15:12:05
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Micke

http://www.yourshot.dk/YourShotFront.asp?sprogID=2

Kolla denna sida o här kan du sätta in bilder oxå om du vill.

Vem har hittat på att det är den 13 som är en dålig dag?

För innan någon hittade på det där med kalender hur visste man vad som vad när?

Har alltid undrat, för det verkar som allt har varit ett svarthål innan klockan o kalendern upptäcktes.

Precis som färg Tv innan vart allt svart/vit.

2009-02-13 @ 15:21:13
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Eric

Det är 130 000 gånger pengarna som Ladbrokes ger, så i så fall räcker det med att satsa en tia.



Men varför inte satsa hela sparkapitalet om ändå jorden ska gå under!

Ganska läckert att bränna rubbet, eftersom världen ändå går under...

;-)



Ps. Skickar en nyhetslänk för att styrka mitt påstående.

Postat av: Evelina

Ojdå, det lucas gjorde var ju ingenting i jämförelse med hampus då, förstår att du måste ha varit rädd! Trevlig helg! kram

2009-02-13 @ 18:24:16
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0