Gadgets

Jag har precis upptäckt detta med gadgets. Innan har jag bara bekantat mig med dem när lillan under sitt hamrande på tangenterna råkat ordna med något kortkommando i word. Ni får hålla till godo, lovar att inte pynta sönder bloggen. Men det är skoj att experimentera. Tre gadgets har jag så långt:

play-971-Angel_RunEtt änglaspel: det mesta i livet är till syvende och sist en kamp att bli en bättre människa än man var nyss. Att inte låta den lila djävulen på axeln ta över, så här har ni lite torrsim.



En översättare
: själv tänker jag träna upp min spanska genom att ibland läsa på spanska...

En digital polare: Om jag drabbas av lappsjuka när jag går härhemma i mitt rufsiga hår- så kan jag prata med datorn. :-)



Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad knixig du e!

Själv kan jag noll om datorer å all dess finesser!

2009-02-04 @ 11:21:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lena

Datorn är bra, inte bryr sig den om ruffsigt hår :)



Ser att vi gjort samma utmaning du och jag...hahaha har precis gjort min.



Ha en fin dag och jag lägger in dig också på länklistan, Kram

2009-02-04 @ 12:26:19
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: E

Ja du ibland så är dator ens bästa vän ;-D Ska ta mig an din utmaning i afton, den var riktigt rolig. Nu har mina föräldrar kommit upp så vi ska se oss omkring en smula.



Ha det så gott och du,du ligger i min vänner/bästa lista ;D Din blogg är ju grym :-D

2009-02-05 @ 11:55:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0