Dumheter...på Facebook

Okey...jag har provat Facebook nu...okej..det har sina poänger...men jag är fortfarande skeptisk. Själv spelar jag spel och kommunicerar lite med bekanta. OCH dethär med vänner hit och dit...om det kunde kallas kontakter skulle det stämma bättre...Man har kontakter på Facebook, man nätverkar.
Mer än en person har blandat ihop facebook och bloggande med din privata lilla ankdamm...det senaste och dummaste...måste jag klippa in rakt av. Klart hon blev av med jobbet! Fattas bara!

Sicken bimbo. Hon kanske tycker synd om sigsjälv, hon skrev ju bara vad hon kände och tyckte....HEJA CHEFEN!
Läste om det i Aftonbladet...artikeln här, med fler artiklar som visar på dumhet på facebook.

Svaret från chefen kom direkt: du behöver inte komma till jo 

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Facebook kan vara toppen. Jag, som du, har det som ett nätverk med samlade vänner och kontakter. Gamla vänner man tappat bort på vägen och så... Jag spelar lite spel och lattjar lite om tiden finns...

ler

Men att vara så korkad som den tjejen, det trodde jag inte att man kunde bli... ha ha ha...



kramiz

2009-08-16 @ 08:33:46
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jodu,gäller att tänka sig för flera gånger vad man lägger ut på nätet,både vad gäller bilder och texter! Men alla är inte så smarta! Å i facebook syns ju den senaste kommentaren för alla,även de man inte har addat...chefen t.ex! Sen finns ju sökfunktion så jag enkelt kan söka folk som jobbar på ett visst företag om de har skrivit in det i profilen! Fast en möjlighet kan ju ha varit att hävda att någon hade stulit lösenordet!

2009-08-17 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0