Dagaz

Idag drog jag en runa igen, på Livsmagi. Efter att ha varit till doktorn. Lustigt möte. Jag klev in genom dörren och sade: nu får du berätta för mig att jag är frisk och bara stressad. Jag har hög puls till och från och det gör ont i hjärtat. "bara syrebrist, när hjärtat slår för fort"...det har han sagt tidigare. Vilket kanske inte lugnade mig betänkligt...

DagazSå det sade han, de har gjort Ekg och kollat blodtryck och puls. Jag är frisk.
Men hur gör man? För att genomskåda sigsjälv. För att låta dåligheter vara? För att faktiskt låta människor runt en ta hand om sin egen skit istället för att sopa före och efter? Jag måste alltså lära mig det. Och det ska jag! Det säger mig dagens runa...altl blir bra!

Dagaz- Dagrunan
Du når ljuset efter mörkret, hälsa efter sjukdom, seger efter svårigheter. Det känns som att vad som helst kan hända och det gör det!

Runan Råder:
Varje dag är speciell, hedra skönheten och undren i universum. Mirakler kan inträffa.

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja du det är svårt, men man måste tror jag för att orka med. Fast det är lättare sagt än gjort, jag tror minsann du har gått i samma fälla som mej.

Glad påsk

2009-04-09 @ 11:19:52
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se
Postat av: Alba

Varje dag är speciell...

DU är speciell, unik, förunderlig - och jag är så glad att du är min vän!

2009-04-09 @ 11:38:50
URL: http://absolutalba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0