Fototräning del 2

Det har ju bevisats otaliga gånger att jag inte gör mig på foto....för att jag ser ut att vilja krypa ur skinnet. Detta är träningstillfälle del 2, på Nikes inrådan...Fast- varför ska man behöva se bra ut då? Egokicken möjligen. Eller den personliga utmaningen. Jag gillar ju djup, inte yta...men är dessvärre fåfäng som tusan....Egokick fick jag för övrigt igår så det räckte och blev över för flera år. Jag fick visa leg på systemet...34 år och trebarnsmor. Vi ber om leg på alla som ser ut att vara högst 25 ursäktade sig kassörskan , eftersom jag förmodligen var äldre - men man vet aldrig...och sedan när hon såg årtalet 74.. Jahaaa...log generat! ( Jag log bara glatt!)

Jag uttryckte generöst och förstående: Ja det är ju så med damer- några är unga och sminkar sig så de ser äldre ut, andra är äldre och sminkar sig så de ser yngre ut. Sedan fanns ett brett flin på mina läppar resten av dagen :-)


Kommentarer
Postat av: L

Se ögonen glittrar och munnen ler!

Åh, vad fin du är!!!

Du kanske skulle öva tillsammans med hovfotografen? Han har inte tordats sig på porträtt än trots att han fått uppdrag :-)

2008-10-31 @ 10:47:46
Postat av: L

Usch att vara utan mobil

Tänkte ba<ra tala om att jag dricker mousserande vin knullar och bakar lusse´bullar .

Sitter vide tt hoopöst tagentbord.

men! är onyter ny hm hm ;ad och har 64 bullar ihamn

Hoppas att din lördag vvarit lika givande!'

Kranm!

2008-11-01 @ 17:38:44
Postat av: Anette

Pga obefogad, eller otillbörlig nykterhet- har jag inte kommit líka långt i lördagsplanerna som du. MEN jag ser fram emot en förändring på den punkten. Utan bakandet dock- då det saknas en bulldegs - gen i mitt DNA ;-DDD



Stooor kram

2008-11-01 @ 18:25:15
Postat av: mikaelam

Hejsan! Hoppas du får en trevlig kväll! kika gärna in i bloggen =)

2008-11-01 @ 18:33:54
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: E

Hete're inte 69 bullar?!

:-)))

2008-11-01 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0