Resultat

ResultatResultatet är så gott som färdigsammanfattat!!
Det gick förvånansvärt smidigt och snabbt. Men så har jag ju gått och funderat en hel del på hur i hela friden jag ska sammanställa resultatet. Transkribering och sammanställning gjorde jag riktigt noggrant. Kategoriseringen var väl genomtänkt och med Habermas kommunikativa handling i bakhuvudet.

Idag är den en bra dag- jag har haft ork, skärpa och lust!
Sedan gör förstås 3 timmars sömn en hel del..
PLUS  att jag slängde den matta vi har under skrivborsstolen. Det har blivit en massa grus av torkat gummi när den så sakteliga brutits ner. Just nu är jag övertygad om att den bidragit till min ohälsa. På den stolen har jag suttit mycket och säkert dragit i mig massor av gummi-damm!!!

Till höger ett svart hål som avger enroma mängder energi!
Se texten till bilden på dess orginalställe Allt om vetenskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0