Vad varje kvinna vill höra...

Jag låg i badet och relaxade. Ett eget hemmaspa- tänka sig.
Ansiktsmask och hårinpackning, en god bok.
Min älskade tittade in med en cola - livet är underbart.
Dessutom: dessa uuuunderbara komplimanger....som bara är till för mig....som han aldrig sagt till någon annan kvinna i hela sitt liv:

Du är så vacker överallt- utom i ansiktet.

Hur jag vet att han aldrig sagt så förr? Då skulle han inte stå här idag. Ett leende sprider sig över mitt ansikte- han älskar mig, han är trygg hos mig- han vet att jag aldrig skulle slå ihjäl honom.

Undrar vem av de två till höger jag var mest lik....
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: E

Du liknade en skönhetsgudinna - utom i ansiktet. Där liknade du en paddas bak.

2008-12-28 @ 20:44:42
Postat av: Anette

Som sagt...han älskar mig!

2008-12-29 @ 14:01:04
Postat av: L

Jag fullkomligt ÄLSKAR bilden av Betty Boop!

Det är så jag känner mig, inuti...

Boop boop di boop

2009-01-03 @ 13:30:18
Postat av: Stefan W

Hej! :) Gå gärna in på min blogg och svara på frågan om vad du brukar göra när du har tråkigt, för att inte dö av tristess!

2009-01-03 @ 13:38:53
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0