Pantad

Vem, var.....pantad? Mig menar du, eller jahaaa- det var burkarna....Snälla någon. Finns inget bättre sätt att få panten tillbaka? Kan jag få streckkoden intatuerad i pannan...9 gånger av 10 glömmer jag att lämna in dessa kvitton. De blir liggande på en OBS! -viktig-plats- och försvinner sedemera...JAg gillar Copps maskin,där kan man trycka på en knapp för att skänka pengarna till välgörande ändamål...Så mycket dricka som det dricks i vårt hus kunde man hjälpa ett helt U-lands ekonomi på fötter. Tandläkarna blir också glada, för de får mycket jobb...

Kommentarer
Postat av: Nike

Det är en väldigt bra idé av Coop av en annan anledning också! Man brukar ju ha lite emot att ge bort SINA pengar... Men pengarna man får tillbaka på panten är ju inte riktigt ens egna, det är ju mer som en bonus... Lätt att skänka bort!

2008-09-06 @ 15:44:00
Postat av: Anette

Förutom att de pengarna är ens egna, för de har man betalat för när man köpte burkarna. Om ingen annan köpte burkarna åt en...fast så brukar det inte vara. Alla bäckar små...ju mer bortslarvad pant, ju mindre av något annat roligt. För en pantad mamma.

2008-09-08 @ 13:35:37
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0