Sagostund har guld i mund...

Så var det den första sagostunden, igår....för Liv  i Livet och för Hampus på länge...Vilken mysig dag, sådana blir det fler av! På Uh fikade vi för endast 27:- Inte illa. Hampus fick i lugn och ro titta på fiskarna i akvariet, inga människor på stan...bara lugnt och skönt. Så stillsamt att en nybliven mor tillsist undrade vad som stod på med den lilla. Som åt, sov, bajsade och inte förrän på kvällen lekte. Allt lugt. Hon bara njöt av utflykten.

Liv och Hampus går på biblioteket, Claes Ohlsson och handlar mat... 080404


Min brorsa Hampus, han styr tryggt...               Ända fram till sagostunden   

image91  image92 
" Jag har tränat på att styra Emeli, jag kan."     "Min bebis ligger där borta!" Hon har en ovarall, med    
                                                                                    snobben på. Och jag har stövlar, med snobben på."


Såhär avslappnad är jag första gången på       Sedan var jag såååå trött.....så jag hann

biblio.                                                                         inte ens få på mig kläderna   
image93       image94


Och till sist- blev jag klädd medan jag sov...i min nya skrud. Därefter bar det iväg och hämta Lukas på skolan..

image95

Pust...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0