Djungelmålning

Det var precis vad jag behövde. Att få skapa lite. Jag är visserligen ingen expert på fåglar, men det duger för ett barnrum. Djungel var alltså beställd, den gröna grundfärgen är klar och nu ska motivmålas.... och här är mitt första djungelmotiv. Som min kära lilla pappa brukar säga: Det har ju hamnat lite färg på väggen också ;-) Jag har alltså en oerhörd förmåga att söla, vare sig jag äter eller målar. Just nu blev det lite väl mycket på golvet, jag satte knät rakt i paletten och mina händer är helt gröna....Det är skönt att leva...och grönt!

image42image43image45image46image47

Kommentarer
Postat av: Magnus

Wow!! Hur snyggt som helst!! Fatta va duktig du är!problemet med ditt konstnärsskap är att det genererar nog inga pengar,för man ser ju vad det är!

2007-12-12 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0