Att ställa...

Idag har jag och Hampus ställt för det arbete som ska ske i helgen. Först sov jag ut, till 9.30! Helt fantastiskt. Vi besiktigade bilen och fick lite att göra, men inga farligheter. Vi hann påde på Rusta och Beijer. Så nu finns grundfärgerna till en djungel, jag vet också vad jag ska ta mig till med muren, där tapet lossnat. Vi skulle hämta Lukas på Fritids, men de skulle just till att se Gustav 2 och äta popcorn, så hans fina fröken tyckte att han kunde stanna. Hon ringer när jag ska hämta honom. Jag är så lycklig över skolan, fritids och förskolan. Personalen är så professionell och empatisk. Med tanke på de dåliga första erfarenheter med kommunal barnomsorg vi hade, så känns det mycket skönt. Jag vet hur det kan vara....

Nu är i alla fall energin slut. Jag har packat ur bilen, men börjar inte röra i rummet just nu. Det får bli imorgon. Älskade Eric är på väg hem, Adrian och Arthur också. Det blir pizza av vår mörkögde pizzabagare plus medhjälpare...sedan har Hampus önskat att Magnus ser Barda med oss. Ett rysligt och spännande barnprogram.

Just nu ska jag avnjuta en capuccino med god läsning "den gyllene kompassen"....och vila lite.
Tyvärr fyller jag år imorgon, och de som kommer för att uppvakta mig får väl göra det. Jag har ordnat med lite glasstårta och så...men mitt fokus och det jag vill njuta av är storpojkarna, den gyllene kompassen, måla i småpojkarnas rum och bara vara...

Så jag har helt enkelt bestämt att barnen får uppvaktra mig nästa helg. Det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0