Utmaning

Jag fick en utmaning av Gladana..

Vilken mat äter du ofta?
Mat som går snabbt att laga, som de flesta av barnen tycker om. Eller min älskades underbara vitlökssoppa som vi äter när vi är bara tre...

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Det beror på kalaset. Passar det så hjälper jag gärna till. Jag älskar att laga mat tillsammans med människor och liksom ta hand om en hel kväll tillsammans. Däremot skulle jag ju inte försöka duka av om jag blev bjuden på Nobelfesten :-)

Var sitter du helst när du bloggar?
I Tv-rummet, då kan lilla Liv spexa omkring på golvet och jag hålla koll samtidigt.

Köper du ofta Triss?
Om min intuition säger mig att jag vinner. Två gånger om året. Det brukar stämma...jag vinner en ny lott eller 50 pix, men vid det laget har speldjävulen gripit mig och jag spelar alltid upp den lilla vinsten.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Fjällvandring mellan tärnaby och hemavan. Kreta.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Alla- jag tittat pyttepyttelite på allt och är en av de mest allmänbildade personer jag vet på tv-serier o. dyl. Utan att följa något enda program eller ha ngn favvokanal. Mer än 3 timmar på en vecka blir det aldrig, ibland inte mer än 30 minuter...

Regler för utmaningen:Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:
The Devil Wears
Barnens hjältar
Absolut Alba
Herr Nilssons fru


Kommentarer
Postat av: Hälsoprojektet

Hej! Är du intresserad av hälsa, kost och motion? Besök då vårt projektarbete med inriktning hälsa! Vi har fått all fakta ifrån sjukgymnaster, personliga tränare, dietister och lärare inom hälsa. Välkommen in, kommentera gärna!

2009-02-04 @ 09:53:12
URL: http://halsoprojektet.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Avancerad utmaning måste jag säga fick eller har fått samma typ av utmaning av 4 bloggare,men i det fallet gäller det bara att visa ett foto, lite enklare, att visa en bild från min fjärde mapp(med fotografier) och sedan visa den fjärde bilden i ordningen, resultat kan du se på min blogg om du har tid. Vilken djäkla tur i mitt fall att det inte var femte mappen och femte bilden(ler)Ha en bra dag och hoppas den minsta sover ibland så du får lite lugnt mvh från Peter!

2009-02-04 @ 10:49:34
URL: http://www.oumberligating.blogspot.com
Postat av: Mikaela

kan se att du lyckades med google översättningen=) Good for you! Något mer du skulel vilja ha hjälpmed?

2009-02-04 @ 11:45:12
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Anki N

Tack för utmaningen - ska anta den NU...



Har haft fullt upp i siffror hela dagen.



Anki N

2009-02-04 @ 21:47:04
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Anki N

Tack för utmaningen - ska anta den NU...



Har haft fullt upp i siffror hela dagen.



Anki N

2009-02-04 @ 21:47:34
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Anki N

Tack för utmaningen - ska anta den NU...



Har haft fullt upp i siffror hela dagen.



Anki N

2009-02-04 @ 21:47:44
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Eric

Jag håller verkligen med: Du är den allra mest allmänbildade person vad gäller teveprogram som jag känner. Det är omöjligt att det kan finnas någon som vet mer, på att titta så l-i-t-e.

2009-02-07 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0