Godnatt, Alfons Åberg

Och inte kan jag skylla på någon Molgan, heller. Han bor inte här. Jag har ingen låtsaskompis....
Igårkväll var jag lydig. Isäng tidigt efter ett varmt bad..men sedan blev jag hungrig och sedan ville jag läsa och sedan blev jag nyfiken på min älskade..Sedan somnade jag, sedan ville Liv ha vällig och nappen, sedan sprang rådjuren runt vårt hus och vi kollade vad som lät...sedan var min älskade uppe för att spana in kometen och jag höll Livs hand så hon skulle kunna komma till ro. Lite trött är jag. Men solen skiner och jag ska först ta vitlökssoppa och sedan en låååång skön vårpromenad med Liv i vagnen. Det inte sömnen kan hela kan ljuset och luften hela- är min teori. Med hjälp av rosenrot och Q10..eller vad det nu heter.

Ha en skön dag allihopa!
Från en vuxen kvinnlig variant av Alfons Åberg, "Jag ska bara".
Njut av videon...Godnatt Alfons Åberg.


Kommentarer
Postat av: sussie

Ja du,ibland ska man bara.... I Know! Sker nu detta på nattetid så får man lida för det dagen efter...

Hoppas du ändå får en bra dag efter en rörig natt!

Kram

2009-02-25 @ 13:17:37
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Postat av: spider

fanx för kryndet =)

2009-02-25 @ 14:19:25
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: E

Alfons farsa= vår statsminister och ja, jag hade skämskudden hela kvällen igår. Hu, vi kommer kaskadkräkas över det bröllopet sedan...

2009-02-25 @ 14:24:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0