Julpynt

Själv såg jag en reklam igår för hur de julpyntade- jag blev sååå trött...ska till och med kudden vara matcha??? Fast visst såg jag att det var vackert, visst skulle jag vilja ha det så. Men tanken på att avsätta tid och kraft till att julpynta...det är den jag inte klarar. För att inte nämna pengarna- de fins inte! En kuddusling kan ju kosta flera hundra.
 
Så jag sade, när de lade den där sista pretantiösa kudden
Vad gör de???
Eric svarade
De julpyntar
Och jag:
Jahaaa är det det heter (med spelad dumhet)
 
Skoj!
Tröttsamt
Men mysigt med julpynt.

Från en som tidigare klädde granen tematiskt- bytte typ på sofflock och kuddar - sydde hela rasket och broderade motiv- alltigenom glöggdrickande och julmusikspelande!

Kommentarer
Postat av: L

Åh vilka läckra kulor!

Och snart börjar jag spela Bing Crosby och dricka glögg!



;-) Deck tha halls with bows of holly!

2008-11-12 @ 14:35:51
Postat av: Anette

Va? Bing Crosby...jag trodde först det var ett kortspel men inser att jg får youtuba...

2008-11-12 @ 15:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0