Ny outfit

Det är ju en väldig debatt om modebloggande för tillfället. Det har jag uppmärksammat, fastän jag inte vet rikigt vad debattörerna anser och varför. Iallafall tänkte jag och Liv bidra med lite mode. Idag fixade hon värsta grymmaste outfiten. Ekologisk bomull och allt. Äntligen- dagens tjejer får ha traktorer och fräna färger. Jag är fortfarande traumatiserad av kjolar och hucklen i rosa under 80 - talet. Rosa mot min rödlätta, fräkniga, bleka hy. Huvva.  Dessutom passar inte kjol så bra om man vill klättra i träd. Nåja, traumat gick över och nuförtiden föredrar jag kjol. Jag bara oroar mig för att det innebär att jag klättrar i träd alldeles för sällan.

Kolla in värsta snyggaste tjejen! Frågan är vad hon kommer att tycka i en framtid om mitt val...
image107

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej du lilla mirakel och välkommen till det stora äventyret! Bilder på nyanlända underverk får mig alltid att fälla en tår, och det här var inget undantag. Lilla du... Hälsa mamman som är så aktiv och sprudlande trots (eller det ska nog vara på grund av) alla barnen och alla fritidsaktiviteter. Det är ett sant nöje att surfa runt på bloggen och få lite inblick i någon annans universum! Kramar till er! Hoppas att vi kanske ses på skolan i Stockholm någon gång! // Tina

2008-04-25 @ 09:56:29
Postat av: Anette

Tack för hälsningen.Tja, det blir isåfall efter sommaren. Tydligen har jag blitt äldre och försiktigare. :-)

Lycka till med studierna!

2008-05-05 @ 12:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0