Målmedvetenhet och tecken

drakmamman 7/23/07 01:57 pm Previous Entry Add to Memories Tell a Friend Next Entry Semestern som nyss bredde ut sig håller på att ta slut. Inte för mig men med min käre. Vi har varit i stugan en sväng och åstadkommit en grill och en röd vägg. En fasadflagga också minsann, helt mystiskt...hade klättret upp på husknuten. Hur kan det då komma sig? Jo, det är mina kära färäldrar som har en förkärlek för sådana ting. Jag tror verkligen att man ska se sig omkring, höja blicken ,se tecknen...min lille far tänker inte så- således drog han inga vidare slutsatser av att fästet till flaggan var sönder redan som nyinköpt...tack och lov hade han en skruvdragare med sig och otyget sitter således på väggen. Så kan det bli när målmedvetenhet och skygglappar följs åt...

Det blev ett lite kortare inlägg, bara för att inte helt glömma av bloggen....Nu ska jag återgå till min underbara bok som jag läser, sedan behöver jag skriva ner några stolpar för mitt eget skrivandes skull....

Tänk att det är en ganska stor skillnad på att vara wicca och vildhäxa till exempel...Undrar om jag känner någon...

Också rätt målinriktad och med skygglappar vid behov/
  • Current Mood: creative

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0