En nulägesbild av köket, trots dygnsrytm

Nu har jag ju rapporterat lite eftersom angående köket. Just nu ser det ut såhär (klicka så blir de större):


Synd att vi inte tog någon före-bild bara.

Ikväll tänker jag roa mig med att beställa en kökslampa på Ikea.
De har en som man touch-styr tändning och dimmer ...wow.
Sedan får vi träna på att inte lampan är nåogn leksak. När jag skriver vi så menar jag vi, mig inberäknad.

Lukas har börjat med Soduku. Just nu sitter Adrian också och klurar på ett sådant.
Själv har jag inte det rätta tålamodet.

Jag känner hur jag vill göra redet klart, och jag är jättesömnig. På morgonen och förmiddagen är jag naturligt trött, men gör det jag ska. Min egen dygnsrytm ser ut så att jag gärna spar intensiva/ krävande eller tråkiga uppgifter till eftermiddagen. Det funkar liksom inte längre. Jag försöker ex läsa en jättebra, men svår engelsk bok med liten text( på eftermiddagarna) "Children with visual impairments". Vad händer då- jo, jag somnar!!

Så hur gör man?
För att hålla sig vaken?
Eller gå tvärtemot sin egen dygnsrytm....
Kan någon berätta?

Imorgon ska kaklet sättas klart. Jag ska hämta de sista bitarna på kakelcentralen
Undrar vilket fika de gillar...


I helgen är det dax att börja planera Lukas födelsedag som är den 20:e November. Han har beställt skattjakt a la Haloween...That´s all i know.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0